Brandon Copperfield Founder & CEO
- Business transformation
- Restructuring and turnaround
- Integration
- Growth strategy
- M&A transaction support
- MBA, Rotterdam School of Management, Erasmus University
- BS, engineering, Technical University of Denmark
- MBA, Rotterdam School of Management, Erasmus University
With over 20 years of experience in entrepreneurship, management, business planning, financial analysis, software engineering, operations, and decision analysis, Brandon has the breadth and depth of experience needed to quickly understand entrepreneurs’ businesses and craft the most suitable solutions.
Consulting WP comes up with results that are actually implementable. That is their strength compared to other consulting companies.
Before founding Consulting WP in early 2001, Brandon started two Internet companies in Silicon Valley. Previously, Brandon held various management positions in New York at Simon Brothers, most recently as Vice President in Goldhill Group, focusing on new business development and risk management. He has also worked as a senior financial risk management consultant to the financial services industry; software engineer; advertising sales manager for the popular Caribbean travel guide series; general manager of an advertising and graphic design agency; and engineering intern at the Best Health Coach.
publications
-
O Impacto da transformação digital na gestão de facilities
A transformação digital é uma realidade no dia a dia das empresas, e muitas estratégias digitais já são bem conhecidas no mundo dos negócios. Os impactos dessa mudança podem ser vistos em áreas como o relacionamento com o cliente, vendas e prestação de serviços, processos operacionais e até na tomada de decisões da empresa. Assim,
13 de agosto de 2018 Read more -
10 RAZÕES PARA USAR UM APLICATIVO NA GESTÃO DA LIMPEZA E MANUTENÇÃO
O que pouca gente sabe é que também existem aplicativos especialmente desenvolvidos para organizar a vida dos Facilities Managers. Os apps para smartphone auxiliam nos processos de gestão da limpeza e manutenção de instalações, poupando tempo e garantindo um serviço muito mais eficiente. Veja como a vida do facility manager pode ser muito mais fácil
13 de agosto de 2018 Read more -
Aquisição do Futuro Escritório em Atibaia
Em 2016 adquirimos uma unidade no mais novo e moderno edifício comercial de Atibaia, o Atibaia Offices que está sendo construído pela construtora Patriani na Av. D. Gertrudes no Centro/Alvinópolis. Serão 2 torres de 7 andares e 3 subsolos que contemplam 160 salas comerciais entre bancos, restaurantes e lanchonetes. As obras estão avançadas e a
24 de maio de 2018 Read more
contact details
New York, Pennsylvania 01234, United States
feedback form
If you’d like a free consultation, please start by completing the form:
Contact us at the Consulting WP office nearest to you or submit a business inquiry online.
Com a implementação do sistema da Uplogic, conseguimos reduzir o custo de sistemas e infraestrutura além de melhorar controle do estoque, contas a receber e reduzir erros no faturamento.